Vše o nákupu
Uvažujete o nákupu na našem partnerském eshopu LÉKÁRENSKÁ a nejste si jistí, jak nákup u nás probíhá? Připravili jsme pro Vás proto odpovědi na nejčastější dotazy.
PRO KOHO JE PARTNERSKÝ ESHOP URČEN
Partnerský eshop je určen velkoobchodním zákazníkům - farmaceutům, kteří nakupují zboží pro svoji lékárnu. Nákup je podmíněn registrací, jejíž součástí je i uvedení IČO. Partnerský eshop není určený pro nákupy fyzických osob.
JAK PROBÍHÁ REGISTRACE
Jednoduše vyplníte registrační formulář a po schválení pověřenou osobou (zpravidla do 2 hodin v pracovní dny mezi 6:00 – 14:00) Vám přijde do e-mailu potvrzení spolu s přihlašovacími údaji. Následně nakupujete tak, jak jste zvyklí na jakémkoliv eshopu
PLATBY
Jaké způsoby platby nabízíte?
Zaplatit u nás můžete kartou, převodem na účet, nebo dobírkou. Pokud chcete mít svoje zboží co nejrychleji u sebe, doporučujeme platbu kartou. U platby převodem odesíláme zásilky až po připsání peněz na náš účet a zásilka se tak může až o několik dní zdržet.
Nepodařilo se mi zaplatit za e-shopovou objednávku kartou. Co mám dělat?
Pokud se Vaše platba z jakéhokoliv důvodu neproběhne, není potřeba vytvářet novou objednávku. Pošleme Vám email s tlačítkem, které Vám umožní platbu opakovat. Podívejte se případně i do spamu, pokud byste e-mail nemohli najít.
Jakou platební bránu využíváte a jakými kartami mohu platit?
Platební bránu poskytuje společnost ComGate Payments, a.s. Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám kontaktujte:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
DOPRAVA
Jaké možnosti dopravy nabízíte?
Vaši zásilku doručíme až k Vašim dveřím přepravním službou GLS, nebo Zásilkovnou. Zásilku Vám pošleme po celé České republice.
Ceny dopravy platí u objednávek do 2500 Kč bez DPH / 105€ bez DPH. V případě objednávky nad tuto hodnotu je doprava zdarma.
Kolik zaplatím za dopravu?
Způsob dopravy |
Cena dopravy ČR |
GLS | 145 Kč |
GLS dobírka | 55 Kč |
ZÁSILKOVNA | 135 Kč |
ZÁS. dobírka | 35 Kč |
Za jak dlouho se ke mně zboží dostane?
Vaše zboží se snažíme dodat vždy co nejdříve. Obvykle voňavé zásilky expedujeme v pracovní dny do 48 hodin po připsání platby na náš účet. Pokud tedy objednáte zboží v pátek odpoledne a platíte převodem, můžete se stát, že Vaši zásilku odešleme až ve středu následující týden.
Pokud chcete mít svůj balíček co nejrychleji u sebe, doporučujeme platbu kartou. U platby převodem odesíláme zásilky až po připsání peněz na náš účet a zásilka se tak může až o několik dní zdržet.
Spolu s odesláním zásilky přepravní službou posíláme emailem i link na sledování vaší zásilky na stránkách dopravce, kterého můžete kontaktovat v případě, že se Vaše zásilka opozdí.
Doručujete i do zahraničí?
Do ostatních zemí bohužel zatím nedoručujeme. Zboží doručujeme pouze na území ČR.
Jak se dozvím, kdy mi kurýr balíček přiveze?
Po tom, co Vám potvrdíme přijatou platbu, předáme Vaši zásilku dopravci. Ten Vás bude informovat o tom, kdy přesně Vám zásilku doveze.
DOTAZY
Chci vrátit produkt nebo ho reklamovat.
Máte možnost v průběhu 14 kalendářních dnů odstoupit od kupní smlouvy. Můžete tak učinit e-mailem lekarenska@leros.cz, nebo prostřednictvím zpětného zaslání zásilky na Vaše náklady.
Udělala jsem objednávku, ale nepřišlo mi žádné potvrzení.
Občas se stane, že se náš email zatoulá, kam nemá. Prosím, podívejte se raději do složky spam, kde občas emaily od nás skončí.
Na koho se můžu obrátit v případě dotazů k mé objednávce?
Pokud se potřebujete na něco zeptat nebo je něco v nepořádku, neváhejte nám napsat na lekarenska@leros.cz nebo zavolat na +420 800 100 930. Zákaznická linka je v provozu pondělí–pátek 6:00–14:00 hod.