Oznámení

STAŽENÍ PRODUKTU IMMUNITY SHOT Z PRODEJE

Vážení zákazníci,
v rámci našich vlastních kontrolních procesů jsme zaznamenali odchylku, která může ovlivnit kvalitu výrobku Leros Immunity Shot 150 ml.


Na základě této skutečnosti stahujeme tyto šarže: c.s.: L 2503/19.02.2027, L 2504/27.02.2027, L 2505/10.03.2027, L 0417/16.04.2027, L 0504/13.05.2027, L 0511/14.05.2027, L 0512/16.05.2027, L 0514/19.05.2027, L 0516/20.05.2027, L 0519/21.05.2027

  • Potenciálně závadných je pouze cca 30 % výrobků.

    • Výše zmíněné šarže tedy nejsou závadné v celém množství, odchylka se týká jen části výrobků.

  • Závadné produkty jsou rozpoznatelné na první pohled – zapáchají, perlí nebo mají viditelný zákal.

    • Tím se snižuje riziko jejich konzumace, protože ještě před ní lze pohledem či přičichnutím vadný produkt snadno rozpoznat.

Omlouváme se za vzniklé potíže. Naše výrobky tvoříme jako čistě přírodní a proto vyžadují podstatně vyšší péči a jsou náchylnější na podmínky při výrobě a skladování. Vždy děláme maximum pro to, abychom garantovali tu nejvyšší kvalitu.

 

Časté otázky a odpovědi

Jak poznám, že je produkt Immunity shot závadný?

Ne všechny výrobky vadných šarží jsou závadné. Závadných je pouze cca 30%. Závadný výrobek má odlišnou vůni a vzhled – je zakalený, perlí a zapáchá. Pokud si všimnete, že váš Immunity Shot vypadá a voní jinak než obvykle, nebo pokud máte pochybnosti, produkt nekonzumujte.

 

Co se stane, pokud jsem výrobek vypil/a?

Ne všechny výrobky vadných šarží jsou závadné, většina výrobků obvykle nepředstavuje závažné zdravotní riziko. Závadných je pouze cca 30%. Pokud jste již vypili podezřelý produkt, doporučujeme se pouze sledovat a v případě jakýchkoli zdravotních obtíží kontaktujte svého lékaře.

 

Jak zjistím číslo šarže?

Číslo šarže je uvedeno na zadní straně etikety. 

 

Jak mohu požádat o kompenzaci?

  • Pokud jste zakoupili výrobek na našem e-shopu leros.cz, napište nám na reklamace@leros.cz.
    Uveďte prosím číslo objednávky a vaše jméno.

    • Pokud jste platili převodem, peníze vám vrátíme na stejný účet.

    • Pokud jste platili dobírkou, připojte prosím číslo účtu, na který si přejete zaslat částku zpět.

  • Pokud jste zakoupili výrobek u jiného prodejce než přímo od společnosti Leros, obraťte se přímo na místo nákupu, kde vám bude poskytnuta kompenzace.


Musím výrobek zasílat zpět?

Není to nutné. Pokud jste nakoupili na našem e‑shopu leros.cz, vyřešíme vrácení peněz na dálku prostřednictvím e‑mailu - viz předchozí bod. U nákupu u jiného prodejce se prosím řiďte jeho pokyny.


Kde získám další informace?

V případě dalších otázek nás prosím kontaktujte na reklamace@leros.cz. nebo přímo ředitelku kvality Ing. Janu Wolfovou tel : +420 702 098 300

 
 

STAŽENÍ PRODUKTU LEROS OSTROPESTŘEC PLOD 150 G

 

OZNÁMENÍ O ZÁMĚNĚ OBALOVÉHO MATERIÁLU

 

Vážení zákazníci,

z důvodu chyby v balení produktu Leros Očista Lymfa 20x1,5 g, č.š.: L 130125/01 2027 se může stát, že papírový přebal jednotlivých sáčků uvnitř krabičky bude mít označení produktu Leros Spánek, nervy. Ujišťujeme vás, že samotný čaj uvnitř nálevových sáčků odpovídá informacím na krabičce (Očista Lymfa) a je v perfektní kvalitě.

Děkujeme za pochopení!